Sunday, November 28, 2010

desole.

S: saya teramat kecik hati ngan awak. kite wat huluan sendiri ea. awak pon da tak perlukan saya.
B: soe, im a heartbreaker. saya selalu kecik kan hati awak. saya takpe, saya takde perasaan.
S: thanks for everything.
B: my pleasure.. desole~

beberapa hari kemudian.

S: kenapa awak tak text saya ea?awak memang tak perlukan saya kan.ehm.
B: erk?.. perlu ke untuk saya text awak?
S: awak rasa tak perlu takpela.
B: nanti hati awak bertambah kecik kalau² saya text awak.
S: sekarang pun saya dah kecik hati.
B: sebab tu la saya taknak text awak. maafla. bukan sengaja. u shud stay away from me laa.
S: okey.

beberapa jam kemudian.

B: awak sayang saya?
S: selagi saya bernafas. saya rindu awak.
B: cinta sepatutnya indah.
S: em.
B: saya selalu kecitkan hati awak, mana mungkin awak sayang & rindu saya. saya takde masa untuk awak. saya kan manusia paling busy.
S: terpulanglah kalau awak taknak percaya.
B: cinta sepatutnya indah la awak. u will get someone better than me. harap awak happy. saya sayang awak, tapi kalau saya je indah, awak tak.. takde makna. kan? salam.

p/s: andai hadirnya cinta, mengapa ia sekadar untuk menyakitkan? lebih baik ianya tak datang, kan?. so, untuk si S.. fikir² kan. HUHU. :)
 (selingan untuk kawan². senyum ikhlas!)  

4 comments:

  1. cinta

    no komen

    btw, follow blog nih

    ReplyDelete
  2. cInta... mcm sy la cerita ni...heeeee T____T

    ReplyDelete
  3. auchh!
    knp rase sedey bace skrip ini?
    lalalalalaa~

    ReplyDelete

Terima Kaseh daun keladi.. rajen nanti komen lagi ;)