Thursday, May 14, 2009

n u r f a z i l a


dia hanya insan seperti insan lain yang pernah aku dampingi..cuma dia mempunyai sedikit sebanyak keistimewaan yang tiada pada insan lain..dan disebabkan oleh perkara sedemikian dia teramatlah istimewa bg aku, dan aku jugak berjanji tak akan pernah sesekali melupakan dia(insyaallah,ibu cakap xbaik cakap besar nie..)..hatta,dia telah mencabul segala keikhlasan hati dan perasaanku.. tapi dia mungkin punya reason dan alasan tersendiri..biarlah apa yang terjadi antara dia dan aku jadi kenangan yang sangat berharga untuk dijadikan sebagai pengalaman dan panduan hidup aku sendiri~~
p/s: moral of de story, manusia itu dilahirkan berbeza..jadi dan makanya manusia juga tidak tetap pendiriannya dan sering berubah-ubah.janganlah dibenci manusia sebegini..kerana kita juga sama dengannya..sedar atau lali dalam kita menghadapinya..sekian~

No comments:

Post a Comment

Terima Kaseh daun keladi.. rajen nanti komen lagi ;)