Friday, February 11, 2011

saya tau bukan salah awak. orang lain agaknya!


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia
buat pembaca yang sangat setia.
okey.. hari nie nak luah perasaan sikit, sikit je.
okey, promish! 

saya, ada awak.. awak laa. awak kawan saya! awak semualaa. okey, tak tipu.
tapi..


yang awak nie macam lain sikit laa. 
awak nak saya, awak cari saya.. dan saya pun, akan layan awak sebaik mungkin!
(hatta saya sedang kelas punn kan. hatta takde kredit pun. dan hatta segala hatta laa.) 
saya ikhlas. dan kalau betul saya ikhlas saya takkan ungkit, betul?
sekarang bukan ungkit. saya nak ingatkan saja.
jangan buat perkara rupa sebegini pada kawan kawan awak yang lain. 
SEBAB 
dorang takde hati yang cukup tebal MACAM YANG SAYA ADA SEKARANG 
untuk menghadapi perkara sebegini. okey. sila senyum di situ. 

^__^
terima kasih laa awak. jadi kawan saya yang paling saya sayang sampai hari ini.
saya tak minta di balas. saya ikhlas untuk awak dari awal dulu sampai akhir nanti.
okey. saya mintak maaf laa kalau awak ada rasa *geligeli sikit. saya takde niat nak
adakan kembali apa yang dah takde. dulu tetap dulu. nanti itu tak pasti apa bakal terjadi.

4 comments:

  1. jd la kawan sy!sy hati kering^^ kekekeke

    ReplyDelete
  2. hati kering? xbesh laa. tercekik nnti. nak ade kuah sikit.. :D

    ReplyDelete
  3. salam tuan empunya blog..
    hm..menyusun sepuluh jari pohon sori mencelah disini..ehe..saya letak rm200 ntuk 4 benda tu..=) bleh hubungi saya di sensei_kie@yahoo.com kl berminat ye..or cod at JB..

    ReplyDelete
  4. macam...err...macam....sy je...
    ye ke?
    harap tak..
    tp klu ye...sy minta la maaf ye..
    sy...minta maaf..
    maaf kan sy..

    ReplyDelete

Terima Kaseh daun keladi.. rajen nanti komen lagi ;)