Wednesday, January 26, 2011

leleh laa kau. selamat!




boleh koma la macam niee.. ! tadi tengok rawatan untuk resdung. search kat tenet je laaa pon. huu.. dalam sehari hari² aku search bende yang sama je. tak resdung, migrain. tak migrain, resdung. dah 3 hari hidung aku nie berair. selsema tak. demam pon tak. alhamdulillah. tapi, aku ade resdung. tak pernah laa lama berturut macam nie sekali. paling lama pon sehari je kot. nie kire dah maen kasar nie.. sampai 3 hari berturut². rimas. tengah tidor pon nak meleleh.. ape kes nie. huhu. boleh sawan.

tambah pulak 'dia' ajak geng.. sakit kepala. hah, cannot go! memang kasar. lagi geng 'dia'.. gatal mata, gatal hidung. asek terbesin je. aku kalau terbesin slow, no hal laa. nie aku terbesin 1Malaysia dengar. (ade sikit penipuan disini, sila jangan percaya). aku pedulik hape. ahha!

ustaz aku cakap, nak terbesin.. besin je lee! (loghat Melaka ckit) hawau nau nak cover. ingat sopan sangat le tue. HAHA. hamek kau! ustaz cakap tak elok tahan bersin. kuman tak keluar. kalo bersin, kuman keluar lak, cane ustaz? ustaz jawab. bersin itu di sukai oleh Allah. tapi yang dok menguap luas luas tue, di sukai oleh syaitan. okey.. disini ade penyataan KBKK yang memerlukan anda untuk berfikir. renung renungkan. (sila rajinkan diri mencari hadith mengenai bersin dan menguap)

tapi kes aku nie dah terok sangatt. setiap saat nak terbesin. koma. (ya ALLAH, berikanlaah aku kesihatan yang sempurnaa..)

2 comments:

  1. nasib baik tak ajak lagi sorang kwn dia.. BATUK.. klu tak.. lagi haru...

    ReplyDelete
  2. ada yg bersin boleh dengor 1 taman..he..he..
    TQ visit tadi... link blog ni masuk dlm blog list saya juga.

    ReplyDelete

Terima Kaseh daun keladi.. rajen nanti komen lagi ;)