Friday, December 17, 2010

aku yang rajin.

nie namanya bila di tag kalo aku rajin, aku watla. agipon aku tak masuk ofis pagi nie, Tuan Majistret takde, Puan Hakim pon takde. so, lepak rumah is the besh way dari duduk ofis tanpa sebarang kerja (melangok). HAHA.

tag nie mengenai 25 perkara tentang aku. nak baca? taknak sudah. aku pon tak heran. yang baca tue trimas la ye.. :)

pertama sekali benda yang penting dalam hidup aku, adalah iman. takde iman, takde la aku sebaik ini. HAHA. (yesh, aku memang perasan!).  

benda terkhir aku beli guna duit aku topup, semalam. yang mahal sikit dari topup, jam laa. time nak raya hari tue. 

aku anak ke4 dari 5 adik beradik. 3 abang, sorang adik pompuan. antara ke5² nie, aku paleng besh!

buku terakhir aku baca.. semalam. 379 Kanun Keseksaan, nak tau ape? seksaan bagi kesalahan mencuri laa.

antara ibu ngan ayah, aku lebih kepada ibu. HAHA. ayah garang. ayah orangnya serius. TAKUT! huhu. tapi orang kata prangai aku macam ayah. huh? ayah tak suka aku melawak bodoh, tapi ibu layan je. ayah tak suka aku banyak main², tapi aku suka main². cane? laen kot aku dengan ayah.

orang yang aku betol² nak jumpa dalam Malaysia nie.. Tan Sri Ghani Patail, tapi dia nak ke jumpa aku? buang maso. Datuk Azailiza Mohd Ahad pon okey gak. ehm. tingginye cecite! ins.allah satu hari nanti!

 aku nak tersangat kerjakan Umrah, tapi taktau bile. ade rejki nanti, insyaallah.

wat masa nie aku belajar lagi. cuti nie aku praktikal. undang² dan syariah pilihan ayah untuk aku. cane? terima jela. dah final year pon. tapi, dip baru. HAHA. aku tak suka pon, aku still boleh bawak. so far, takde yang mengecewakan ayah. agak nye laa.. Alhamdulillah.

bila aku ada duit sikit nanti, aku nak beli austin cooper. wahh.. mengidam. aku tak mampu nak pakai kete beso² dari aku. HAHA.

yesh! aku suka dia. SUKA okey. bukan CINTA. dia biasa. dia simple. tapi dia gojes! auuww! terpesona i nyahh!

cepat marah mmg aku la tue, tapi aku cepat sejuk.

aku akan diam bila mendengar.

aku lah pendengar terbaik.

aku suka memerhati dan kutuk dalam hati. HAHA.

aku simple. sampai ada yang cakap aku selekeh. takde hal lahh! mulut kau, apa aku susah.

aku suka hitam. hitam tandanya manis, masin kadang² je. macam kicap. dunia dan kehidupan pon adakala macam kicap. 

aku suka putih. putih tandanya suci.

aku suka merah jambu. merah jambu tandanya aku 'jambu'! auww! HAHA.

 aku minum susu sekarang. sebab aku kurang kalsium.

aku cepat berubah mood. 

aku ade K660i, Aspire 4935, Nikon D90.

aku suka kumpul koleksi jam. Swatch, Patek Philippe. tapi, aku salu pakai swatch je. sempoi cket. orang tgok pon cam jam murah. nak curi mesti dua tiga kali pk. HAHA. 

aku pakai siper Fipper, hitam putih. 

aku tak suka makan. aku suka berjalan!

aku suka ABC dari cendol.

No comments:

Post a Comment

Terima Kaseh daun keladi.. rajen nanti komen lagi ;)